PME Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Modelčki
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Delavska Fabrika Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo
Modelčki
Avtor Sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Že nekaj časa po forumu govorim o Phantomu. Uraden naziv F-4 Phanotm II, izvedenka F-4F za nemško armijo. Letalo je gotovo najbolj poznano po Vietnamu. Zelo kratka zgodovina o nemških fantomih:
Leta 1968 je Luftwaffe začel iskati naslednjika za F-104 Starfighter-je, in so se gospodje odločili za Phantom II. Naročili so jih 175, pro uporabljenih kot lovci, kasneje še kot letala za taktično bojevanje. Na 5 zunanjih obesah lahko nese več kot 7200kg. Večina je že upokojenih in zamenjanih z Eurofighterji.
Razpon kril: 11,7m (8,41m z zloženimi krili)
Dolžina: 19,19m
Višina: 5m
Masa: prazen:13,895kg
maksimalna vzletna masa: 27,300kg
Največja hitrost: 2,4 macha
Čas dosega višine 11km: 1,2min
Normalni doseg: 1260 km
Oborožitev: 1x 20m mitraljez M-61-A1 (639 nabojev)
4x AIM-9 Sidewinder ali
4x AIM-120 AMRAAM

Slike! Very Happy


Kako je nastajalo bom gotovo uploadal na devaintART Wink

EDIT: Nastajanje (na devaintART)

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
26 Nov 2012 22:41 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Zaradi težav pri obešanju sem se odločil, da kabino zaprem.


Še slike kako zgleda pod stropom:


Še je nekaj placa Laughing

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
28 Nov 2012 12:12 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Madonca, še malo pa boš mogo še kontrolni stolp postavit noter, tako gužbo maš. Very Happy Magari iz legic... kaj je pa naslednje v planu? Razz

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
28 Nov 2012 17:23 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Zaenkrat ni v planu nič, drugače bom pa videl, ko bom naslednjič kaj v tisti štacuni brskal, kaj mi bo všeč in bo poškodovana embalaža Laughing

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
28 Nov 2012 18:40 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Evo, rojstnodnevno darilo sestavljeno:
1:48 UH-1 Huey Hog (po domače huey), letnik 1965. Ikona Vietnamske vojne.





Tale model je mogel nekej cajta stat na ne najbolj prijaznem mestu, ker je bila plastika pokrivljena. In kitajec je slabo odtisnil tale model, tk da je bil to še dodaten izziv.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
06 Dec 2013 17:19 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Cedno... nimam kej drugega rect. Keep it up. Aja sumnikov ni zato ker sem na solskem kompjuteru.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
12 Dec 2013 13:23 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Mogoče bi dal tole kar semkaj.... Vsaki dve leti približno, me neverjetno prime, da bi se šel...

Warhammer 40.000


...tabletop igro. Pa se je ne. Zakaj? Ker je draga kot prasica. Ja, tako draga, da sem jo moral dat v bold, ker samo rečt 'draga kot prasica' nebi blo dost. Ker, to ni tolko namizna igra sama po seb ampak bolj hobi. Nekje na tisti stopnji kot modeliranje (zato pa v 'modelčkih'). Torej, igraš jo z malimi neverjetno detajliranimi figuricami, much like risk, ampak veliko veliko bolj fensi, veliko veliko bolj kompleksno. Na, primerjajmo v kartah... in ker Magic The Gathering najbrž ne poznate (hobi/igra, ki je za resno igranje v rangu WH40k), je Risk kot Črni Peter, WH40k je pa kot Remi. Tabletop simulacija strateške igre.

Ozadje zgodbe je skrajno zabavno in kratek povzetek tega sem prilepil spodaj. Tega je spisal moj dober kolega, ki ga je Snežko že srečal (Beno), ki pa ma res kul slog pisanja.

Kakorkoli, te zadeve so mi fascinantne kot sam hudič. Strategije igramo prek interneta, ampak ko že 50x greš isto mapo se malo naveličaš. Plus, hanganje z geeki v RL se zdi tud bolj zabavno kot prek interneta. Res pa taka zadeva sigurno bistveno dlje traja, lažje se skregaš kje če je treba in še kaj. Pač, je eno in je drugo. However... drago kot prasica, tak da dokler ne bom mel jebeno jebačke plače, se nimam s tem kaj za bajžit...
...razen če bi nekje dobil modele in to 3D sprintal? Kaj pa če bi se sam lotil naredit neke 3D modele pa sprintal? Ne vem, ampak zabavno bi blo razmislit o tem.

Torej, reči znajo izpadit zelo impresivno. Od dobre 2 centi velkih vojačkov do 20 centi+ dolgih tankov. Ali pa nekaj vmes:
https://www.youtube.com/watch?v=njhLv_nyP_s&list=PLEaPE4sLDA7s6jGafUb-0qBtek7KcIs_g&index=1

In o kakih "zelo dragih" zadevah govorimo? Pravzaprav se da začet tud z relativno malo... Ampak če bi rad imel konkretno armijo, pa kar hitro gre nekaj sto evrov. In to govorimo o eni armiji od večih ras. Malo poklikajte:
http://www.games-workshop.com/en-IE/Warhammer-40-000

Zgodba, kje kaj se začne, by Urban Robič, aka Beno:

Citiram:
BOJNO KLADIVO ZA 40 JURJEV


Iz zavetja ruševin je stopil tresoč se možak s čelado, ki mu je prekrivala oči. na hitro je premeril bližajočo se hordo in vanjo uprl roko. "UZRITE SVOJO POGUBOOOOO!!!" je zarjul in po sovragu so začele švigati strele. Radostno je gledal, kako použivajo nevernike, ko je nenadoma v svoji glavi začutil še nekaj. "Bedni mali čarovniček," mu je zahropelo v mislih, nato pa mu je glavo zmečkalo v čeladi.

To je bila le ena mnogih prigod v bridkomrkem svetu Warhammerja 40.000. Oprtajte si torej boltne pištole in pri servitorjih vzemite malico, da ta svet pobližje spoznamo.

O čem klobasaš, mon-keigh?
Warhammer 40.000 je namiznica, postavljena v oddaljeno prihodnost. Leta 1987 jo je ustvarilo britansko podjetje Games Workshop, medtem ko je njen fantazijski bratec štiri leta starejši. Vse odtlej se po bojiščih kotalijo gore kock, ampak danes, kot rečeno, se bomo posvečali svetu, v katerem se odvijajo bitke.
Svet Warhammerja je v grobem razdeljen na dve dimenziji. Materialno, ki jo naseljuje vse od ljudi do raznih vrst vesoljcev, in t.i. Warp. Gre za dimenzijo, kjer so zakoni fizike šli na dopust, se ga krepko napili in skadili marsikaj sumljivega. Bolj od snovi in energije imajo tu namreč vpliv misli in čustva, ki lahko sčasoma tudi razvijejo lastno zavest. V Warpu so doma demoni, vendar je hkrati tudi vir moči za osebe s psioničnimi sposobnostmi. Zaradi svoje sestave je tudi priročna, čeprav tvegana, metoda potovanja. Pod določenimi pogoji lahko Warp začne pronicati v materialno dimenzijo, čemur ponavadi sledi vdor demonov. Kot da že tako ne bi bilo dovolj vojne: rase, ki naseljujejo številne planete, so praviloma krepko sprte z ostalimi, zato so spopadi večidel stalnica. Ta neobetavna, z vojno in orwellovskimi družbami prežeta prihodnost je med igralci dobila oznako bridkomrk oz. v izvirniku grimdark.*

Gremo jih mlatit, WAAAAGH! Kdo pa sploh so tile?
ČLOVEŠKI IMPERIJ: Prebivalci Imperija so naselili številne planete ter razvili napredno tehnologijo in psionične moči, vendar so podvrženi močno klerikalni in birokratski družbi. Prednjačita kult Boga-Cesarja (o tem več v njegovem odlomku) in Strojni kult, ki v postopke popravil vpleta žebranje molitvic in se priporoča t.i. Duhu strojev. Stvar začuda celo deluje.
Imperialno vojsko sestavljajo trije oddelki: Vesoljski marinci, Imperialna straža in Inkvizicija. Prva dva sta čisto nasprotje: medtem ko so marinci genetsko izboljšani omarasti supervojaki, sestavljajo stražo nepregledne množice popolnoma navadnih prašinarjev. In tanki, ogromno tankov. Inkvizicija je po opremi nekje vmes, njeno delo pa je lov na demone, čarovnice in krivoverce (torej vsakogar, ki jih samo sumljivo pogleda). Občutek neznatnosti posameznika, če ta ni ravno vladar planeta, je v Imperiju nekako na takšni ravni kot pri Tiranidih (grej spodaj).

KAOS: A ti tudi slišiš glasove?! Privržencem kaosa se prej ko slej popolnoma utrga, če se jim ni že tako ali tako. Iz Warpa jih vodijo štirje bogovi, ki nad stvarstvo pošiljajo demone, kultiste in izdajalske Vesoljske marince, ki so njega dni zapustili Imperij. Ker Warp ni materiji prijazen kraj, gre pogosto za zmutirana ali obsedena bitja.
Kaotiki se udinjajo štirim bogovom: Khorne je bog krvi, klanja, vojne in sem ter tja časti, kateremu privrženci prinašajo lobanje premaganih. Če ste nevreden nasprotnik, ste pred njim tehnično bolj varni od njegovih lastnih bojevnikov.
Tzeench je mojster čarovnije, sprememb, iskanja znanja in upanja. Njegovi privrženci snujejo zapletene načrte, da bi svoje sovražnike zvabili v past. Če se jim kaj zalomi, je Tzeench seveda načrtoval tudi to.
Slaanesh, najmlajši bog kaosa, vlada užitku, osebnim željam in razvratu. V njegovi/njeni službi (kakor pač nanese) pričakujte seks, droge, rock 'n' roll in kakšno menjavo spola.
"Očka" Nurgle je med bogovi kaosa nekakšna svetla izjema, saj je do svojih privržencev prijazen in skrbeč ter jim v težkih časih stoji ob strani. Ker gre za boga bolezni in umiranja, njegovih darov okolica ni ravno vesela.

ELDARJI in TEMNI ELDARJI: Eldarji so umirajoča rasa, ki jo še najlaže primerjamo z vesoljskimi vilinci. Gre za izjemno talentirano raso, saj so neverjetno spretni in elegantni, posedujejo mentalne moči in vrh tega tudi močneje zaznavajo čustvene dražljaje. Spričo tega so pogosto arogantni, druge rase pa smatrajo za neuke barbare ali naivne otroke. Davno tega so vladali praktično celemu vesolju in se v splošnem občutku vsemogočnosti začeli predajati vedno hujšemu hedonizmu. Ko ta nesrečni koktajl umestimo v vesolje z dimenzijo, kjer čustva postanejo resničnost, prej ali slej nekaj poči. V tem primeru je iz eldarskih čustev nastal bog kaosa Slaanesh, kar je povzročilo skoraj popolno uničenje rase. Eldarje dandanes v grobem delimo na tri skupine. Na ogromnih umetnih svetovih plujejo tisti, ki so se s strogo discipliniranim življenjem upirajo Kaosu in poskušajo odvrniti lastno izumrtje. Njihovi temni sorodniki, ki živijo v skritem mestu Commoragh, so veliko manj zadrti in precej bolj pripravljeni na žur. Z ropanjem, klanjem in zasužnjevanjem. Tretjo skupino predstavljajo izseljenci, ki so davno tega naselili oddaljene planete, kjer živijo za eldarje primitivno in v skladu z naravo. In mimogrede jahajo na zmajih.

ORKI: Orki so tabol, k' so nar'jeni za boj pa zmago! V bistvu je to kar dober povzetek malih zelenih (no, pač manj prvo kot drugo). Ta nadloga celemu vesolju je vse, kar bi pričakovali od orkov: zelene, čekanaste in napadalne gore mišic, ki nad nasprotnike privršijo v skup zbitih vozilih in se naučijo sekiro vihteti prej, kot shodijo. Hkrati gre za eno najstarejših, uspešnih in mentalno najbolj razvitih ras. *pavza za pobiranje čeljusti* Ne, ni zatipk, orki so kot rasa nekako toliko stari kot Eldarji. Ker je boj njihova srž in bit, se niti ne menijo za razna moralna vprašanja, zaradi trdoživosti pa jih ne motijo niti razne poškodbe. Njihova mentaliteta je sploh nekaj posebnega: če dovolj orkov močno v kaj verjame, se bo tudi res zgodilo. Tako so denimo vozila, obarvana rdeče, malce hitrejša kot sicer, vijolična bojna barva pa olajša tiholazenje (ste mar že kdaj videli vijoličnega orka?). Vsake toliko se orki naveličajo spopadati med sabo in se odpravijo na Waaagh!, mešanico kulturnega dneva, štajerske veselice in križarske vojne.

TAU: Bodi dovolj mrkoteme, na vrsti je mlada, idealistična in visoko tehnološka civilizacija, ki vse življenje podreja idealu "Občega dobrega". Tauska družba je razdeljena na kaste, od katerih ima vsaka svojo nalogo: v zemeljski so denimo delavci in znanstveniki, medtem ko v vodni domujejo diplomati in ambasadorji. Za razliko od ostalih ras se Taui sprva poslužijo diplomacije in tujim frakcijam ponudijo zavezništvo ali celo pridružitev njihovemu imperiju. Kajpak se prepogosto zgodi, da zapojejo topovi, ampak teh imajo Taui v izobilju. Čeprav v imperiju živi cel ograbek zavezniških ras (celo nekaj ljudi), ga nekateri smatrajo za dobro zakrinkano tiranijo, kjer so podjarmljene rase dokaj zapostavljene. Tudi če je to res, Taui še vedno veljajo za najbolj civilizirano frakcijo. Ne, svet 40k nikakor ni prijazen kraj.

TIRANIDI: Ko zmešamo stvore iz Osmega potnika in Zerge iz Starcrafta, dobimo Tiranide. Ti veležužki imajo le eno nalogo: jesti. Po vesolju potujejo v neznanskih flotah živih ladij, vse dokler ne naletijo na planet, ki s ega splača pomalicati. Nasprotnike večinoma preplavijo z morjem manjših bitij, medtem ko večje ponavadi naščuvajo nad tanke in utrdbe. Če nasprotnika uspešno premagajo, flota prebavi vsa živa bitja na planetu - tudi lastne enote - , posrka nastalo biomaso za novo vojsko in odrajža naprej. Tiranide se zaradi njihove prilagodljivosti, številčnosti in sposobnosti izrabe nasprotnikovih žrtev smatra za eno največjih groženj vesolju. Povrhu smo prišli v stik le z obrobnimi deli njihovih flot. Pripravite rakete.

NEKRONI: Kadar iščemo negativce, je težko zgrešiti z nemrtvimi, in tile so kovinski. Nekroni so podložniki starodavnih zvezdnih bogov C'tanov, ki jim pridno pomagajo izvajati vesoljski genocid. Ponavadi spijo v grobnicah globoko pod površji planetov, dokler jih ne zbudi kakšna preveč radovedna odprava. Njihova posebnost so telesa iz nekakšne žive kovine, ki padlim nekronom omogočajo, da se zopet sestavijo nazaj. Pogosto uporablajjo orožja, ki nasprotnike razstavijo na prafaktorje, kar ob osvojitvi planeta storijo tudi z ostalimi živimi bitji in ga spet spremenijo v t.i. grobni svet.

In kako se je vse začelo, velecenjeni odposlanec?

Tole je ZELO zgoščena zgodovina dogodkov, ki nastanek trenutnega položaja le grobo oriše. Že samo Horusove herezije je za cel niz knjig, tako da se kar zakopljite vanje.

Pred davnimi časi ... Ne, še dlje ... Res gremo v prazgodovino ... Torej, bojevali sta se dve frakciji: zgoraj omenjeni C'tani in Starodavni (Old Ones; ne, nihče od njih ni bil lovkast). Prvi so si podvrgli krhko raso Necrontyrov, jih zaprli v kovinska telesa in ustvarili Necrone, medtem ko so Starodavni odgovorili z bojevitimi orki ter Eldarji, obdarjenimi s psioničnimi močmi (na katere so bili Nekroni posebej občutljivi). Po dolgih vojnah so se Nekroni umaknili v svoje podzemne grobnice in vesolje je uživalo dokajšen mir, seveda z pojavom demona ali dveh tu in tam. Celo človeštvo se je lepo razvijalo in naselilo številne planete. Toda vse se je spremenilo, ko je Ognjeni narod... torej, ko se je iz eldarskerga razvrata nekje v 31, tisočletju v Warpu rodil najmlajši bog kaosa, Slaanesh. Dogodek, splošno znan kot Padec, je človeštvu v bistvu koristil: Warp se je za nekaj časa pomiril, kar je omogočilo ponoven stik s prej izgubljenimi svetovi in združitev človeškega imperija pod vlado Boga-Cesarja. Ker nobena lepa stvar ne traja dolgo, je kmalu sledila Horusova herezija, v kateri je polovica vesoljskih marincev v Imperiju prestopila na stan Kaosa. Imperij se je sčasoma sprevrgel v klerobirokratsko tiranijo, se zapletel v vojno na poldrugem ducatu front, nakar so se pojavili še Taui in Tiranidi. Človeštvo se trenutno bori za obstoj, polovico podanikov Imperija sumi krivoverstva, da bi pa s kom sklenilo več kot začasno zavezništvo, pa mu tudi na misel ne pride. saj ne, da so ostale rase kaj bolj prijazne.

Gospod, obisk imate. Nekatere osebe zahtevajo, da jih posebej omenite.
BOG-CESAR ČLOVEŠTVA: Mož, ki je dobil ta visokoleteči naziv, naj bi se rodil nekje 8000 let pr. n. š. na območju današnje Anatolije. Skozi zgodovino naj bi deloval v podobi mnogih voditeljev, med njimi Jezusa, Bude in določenega avstrijskega slikarja. Kot Cesar je nastopil šele v 30. tisočletju, ko je pod svojo oblastjo združil takrat krepko razdrobljeno in sprto Zemljo. Za potrebe svoje vojske je ustvaril 20 primarhov, supervojakov, iz genov katerih so nastali tudi Vesoljski marinci. Po manjši šali Kaosa (ki je primarhe raztepel širom vesolja) je sledila še rahlo večja. Horus Lupercal, vrhovni poveljnik imperialnih sil, se je skupaj s polovico le-teh pridružil Kaosu. Med spopadi, ki so sledili, sta s Cesarjem ubila drug drugega. Bog-Cesar, dasi mrtev, dandanes sedi na pripravi, imenovani Zlati prestol, ki ohranja njegovo zavest, saj s tem ladjam olajšuje potovanje skozi Warp.

KHÂRN IZDAJALEC: Kot eden večjih prvakov Khorna je Khârn neusmiljen klavec, vendar tudi precej šegav možak. Svoj nadimek si je prislužil med obleganjem na ledenem planetu. Ker mu je bil strupen mraz preveč beden izgovor za prekinitev bitke, se je odločil vojake obeh strani ogreti ... s plamenometalcem.

ELDRAD ULTHRAN: Eldarski videc, znan po zapletenih in daljnosežnih načrtih, s katerimi odvrača nevarnost od pripadnikov svojega ljudstva. Ker to pomeni, da je kakšne vojne ali dveh več deležna kakšna druga rasa, mu to malček zamerijo (torej velja za največjega pezdeta v vesolju). Po zgodbi naj bi ga med merjenjem umov s Kaosom posrkalo v Warp, vendar so v najnovejši izdaji pravil na to kratkomalo pozabili. In če hočete dokaz, kaj je možak pripravljen storiti: k oblasti je pripomogel naslednjemu liku, ker bi Eldarjem pomenil manjšo grožnjo od konkurence.

GHAZGHKULL MAG URUK THRAKA: Ork z največjim, najdaljšim in najkrepkejšim. Waagh!om, kajpak (orki se razmnožujejo s sporami). Po nenavadni prigodi, v kateri je preživel strel v glavo, je začel dobivati vizije orkovskih bogov in se odločil postati najmogočnejši orkovski poglavar nasploh. Dandanes velja zaradi svoje zvitosti in vztrajnosti (ter dejstva, da je eden največjih orkov sploh) za eno največjih groženj človeštva. Sploh ga imajo radi na primerno poimenovanem planetu Armageddon, kjer je zanetil dve od treh ogromnih vojn, ki so ga prizadele. Mimogrede, Ghazghkull je kot lik v svetu 40k eden prvih, če ne celo prvi z lastnim imenom.

O'SHOVA: Eden najbolj spoštovanih, čeprav kontroverznih tauovskih poveljnikov, ki slovi po nenavadnih taktikah (med drugim nosi meč neznanega izvora, čeprav se Taui boja na blizu praviloma ognejo). Ogromno je pripomogel k širitvi imperija, toda osvojenemu območju vlada sam, saj naj bi izgubil zaupanje v voditelje.

STARI ENOOKI: Tudi v rasi brezosebne žuželčnjadi se mora najti kak posebnež. Tale je denimo znan po tem, da jih je v oko skupil s plazemsko pištolo, kar ga je precej očitno pokončalo ... Le da ga ni. Vsake toliko se pojavi iz sence, ne glede na to, s kakšnim orožjem ga razudijo. Kerima občutek za dramo, si očesa seveda ne regenerira.

NEMESOR ZAHNDREKTH: Nekroni so šele pred kratkim dobili kakršnokoli sled lastnih, osebnosti, ampak nekatere so skoraj prikupne. Zahndrekth se je tako v kovinskem telesu zbudil, ne da bi izgubil kaj svojih prejšnjih spominov. Še več, sploh ne zaveda, da je nekron, temveč je ujet v blaženi preteklosti. Nasprotnike tako obravnava z določeno mero časti, saj jih, če je le mogoče, ujame žive in jih ima za častne goste. Njegov telesni stražar Obyron medtem pogosto poskrbi, da ujetniki umrejo "med begom".

Torej, Warhammer 40k. Zakaj je sploh dober? Če pustimo ob strani zabaven hobi, ki se vleče že dobrih 20 let, celo goro nikakor ne najslabših knjig, razdelan svet, kjer liki vztrajajo kljub vseprisotnem bridkomrku in pokanje vicev med bitkami s somišljeniki...

... Potem vas bo morda prepričal Starcraft, s katerim si 40k deli vsaj krepko podobnost, če že ne medsebojnega vpliva.

Če vas vseeno črviči, kdo so Solar Macharius, Grotsnik in Sindri, kako baterijske svetilke pomagajo varovati človeštvo in ali se 40k dogaja pred ali za navadnim Warhammerjem, pa le skočite na net ali me pocukajte za rokav.



Urban Robič


_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
24 Okt 2015 15:46 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:    
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Delavska Fabrika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.