PME Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Avti 'n' stuff
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Debatiranje Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo
Avti 'n' stuff
Avtor Sporočilo
KIKI-san
Stara sablja


Pridružen/-a: 19.09. 2011, 20:27
Prispevkov: 32
Kraj: Velenje

Prispevek Avti 'n' stuff Odgovori s citatom
Odprtje novega topica, kateri je namenjen VSEM avtom, preteklim, zdajšnjim ali prihodnjim, se mi je zdelo primerno glede na to da imamo večinoma zelo radi avte. Pa ni nujno če ste se sam zravn vozli, sam da mal izmenjamo izkušnje. Da bomo vsi boljši možje koncem dneva Very Happy

Pa da odprem temo: danes zjutraj vozu Ford Ranger XLT, 2.5TDCi. Dobrih 140konjičev, malo čez 5metrov in 1900kg. Sicer je namenjen težkim premikom (kar se pozna ko prideš na ležečiga pa odnese rit pou metra v luft Very Happy) ampak vseeno dokaj udoben, dokaj tih tudi pri 100-ki, ceste se drži hudičevo dobro, pa lepo prede. Sedež je tk carski, ker si faking meter nad clioti Twisted Evil Twisted Evil in jih lahk po mili volji gaziš Laughing Me je pa s tira vrglo dejstvo da ma sam 5 prestav??? Sam to je malenkost, bi pa 3.0 nabavi pa problem rešen. Vseskupaj je dober tako kot fahravto, kot gospodarsko vozilo.
Ocene: (0.0-10.0)
-mašina: 6.5 (menjalnik zbije)
-fahršpas: 8.5 (meter nad vsemi, majka)
-komfort: 6.0 (v tej izvedbi je pretrd)
-fletnost: 7.5 (dokaj čedn)
----------------------------
-skupaj: 28.5/40.0

_________________
"Growing old is mandatory; growing up is optional."
24 Sep 2011 15:15 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Torej, ker si začel pri Pick-up-ih bom kar v tej smeri nadaljeval:

Nissan Navara 2,5dci

Glede na svojih 180 konjičev in 400NM navora je mašina dokal lena. Dizel pač. Nekako je vse skupaj mišljeno za prevoz tovora ker je pogona zadaj ali na vse 4. Sedaj pa fajn klanc in čakat da ti tovornjak pride dol da nadaljuješ gor. Ratalo mi je dvoje: mašina crknila ali pa sem zakopal. Preglednost naprej in nazaj je super, edini problem je če rabiš gledat nazaj vstran (za vse ki veste kako je tisti x o'clock: med 4 in 5 ter 7 in 8 je dokaj nepregledno). Rikverc se fajn da vozit ker vidiš direktno na rob kasona. Dodaš še 15cm za odbijač in luft vmes in si zmagal. 6 stopenjski menjalnik potrebuje privajanje zaradi drugačnih razporeditev, poleg tega pa, kot omenjeno, je dizel. Nič dokaj varčen, poraba le pod idelanimi pogoji pade pod 10l/100km. Je pa res da gre za skoraj 2t težak stroj, ki ni bil delan prav nič aerodinamično. Pa dokler se ne vklopi turbina mašina rjove tako, da se še vsi levi v okolici poskrijejo. Torej v živalskem vrtu Laughing
Pri udobje pridemo spet do težkega tovora- je precej trd- zadaj so listnate vzmeti. Za na AC je super, sploh če je opremljen s tempomatom. Za luknjaste ceste vsekakor ni, ker se čuti vsako luknjo. Obračalni krog 13m tudi ni stvar s katero bi se hvalil, razen če nisi redneck, katerega moto življenja je več je bolje.
Prostora za noge je spredaj veliko, so pa zato zadaj bolj utesnjeni. Armaturna plošča je enostavna, pregledna, sredinski naslon za roko širok. Na sovoznikovi strani se poleg tistega, pri novejših avtomobilih že čisto standardnega predala nahaja še en, manjši predal, bolj uporaben za shranjevanje kakšne vozniške, prometne in kakšnega polnilca. Sedeži niso kaj posebnega.

-mašina: 8/10 (poraba, težko najti pravo razmerje med gas/kuplunga da nebi crknil ali zakopal)
-veselje v vožnji: 7/10 (v kolikor vam je najjače od vsega to da ste meter nad vsemi vam naraste za vsaj 1 oceno, v kolikor pa imate poleg tega še veselje motat volan za vsak blag ovinek je pa sploh 10)
-komfort: 7/10 (v kolikor imate vsaj 100kg v kasonu in vam riti ne meče po cesti zaradi vsake luknje je kar vredu, le še sedeži bi lahko bili malo bolj mehki)
-obika: 8/10 (velika bolj ali manj 4 oglata rjoveča stvar. Le še nissan pick-up zgleda bolje z režo na haubi in večjo oddaljenostjo od tal)
24 Sep 2011 16:42 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Bi kdo mel porša za 15 jurnov? Wink

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5854280&show=1

Kitek, maš kaj proti, ko sm iz Avtotesti preimonoval v Avti 'n' stuff? Če bi res raj mel Avtotesti, rade volje preimenujem nazaj... ampak ker tema bržkone ni omejena na avtoteste in jih ne bomo delali prav pogosto, se mi zdi smotrno.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
27 Mar 2012 19:01 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Sem mislil, da je tta tema bila na starem forumu, pa sem frišno odprl zato. Nič zato, saj sem administrator, jo bom zbrisal Laughing Pisalo je pa to:
Ker je zime konec, in je pomlad že kar nekej časa z nami sem se odločil da impreza letos ne bo cvetela. To že veste. In včeraj sem jo pobarval, sestavil skupaj in odšel na kres. Danes naredil še zaključek- pošmirglal zelo na nežno s šmirglom finosti 2000 in polakiral. Sedaj je pričakovano da se bo lak sušil vsaj 2 dni, da bo pripravljen na poliranje. Da bo vsaj približno enakomerno bela.
Zglihal sem tudi tisto luknjo na sovoznikovih vratih, za katero mi je folk ves čas govoril da mi je nekdo avto butnil. Sej rjavela ni, samo grdo je zgledlao.
Impreza pred poliranjem:

Še slika naše črno-bele garaže:

in še passat od spredaj. Sliko passata obljubljam že vsaj 2 meseca


Pa preco morm fajn posesat, ker je prahu notri ogromno. Se jo lotim v soboto, ko bodo naši na konjeniški tekmi v velenju. Bom sigurno imel cajt Smile

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
01 Maj 2013 20:40 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Impreza spolirana, izgleda super:


Še kar je bilo prej pokazanega:

Brez odbijača in že odstranjeno rjo:


Pokitan pleh:


Prebarvano prvič:


Potem so se naredile luknjice v barvi, zaradi neodstranjene rje pod navidezno lepim plehom. Se jih je kar prevrtalo in luknje nafilalo s fiber glass kitom. Torej vse kar je lukenj grem čez s fiberglass kitom, kar je pa detajlov za naredit pa s standardnim kitom.
Ko je bil avto že ravno v luftu in brez gum sem nanesel še zaščito podvozja na vse površine na doseg roke. Po 16 letih se je kar prilegel frišen sloj Smile Na koncu sem še pod prtljažnikom na odbijaču pod vrati nalepil prozorno folijo, da ga pes ne opraska ko skače not in ven.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
05 Maj 2013 00:42 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Tesla Model S P90DL (črta spodi, veri importent) je očitno brutalen avto...

https://www.youtube.com/watch?v=j5LQ6YPGzro

Mislim da je moja glava pripravljena na to, da mam lahko avto na štrom.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
20 Apr 2016 11:37 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
0-60mph (96,5km/h) v 2,7s? Zakaj? Ker lahko!
Veste kaj so pri Tesli tudi predstavili ta (ali mogoče prejšnji) mesec? Model 3. Za 35k$. In so že razprodani do leta 2020. Rezervacija stane 1000$. Mislim da je nekdo ocenil da so samo z rezervacijami dobili noter ca. 400 milijonov. Se pravi 400.000 rezervacij imajo. Za avto, ki gre v proizvodnjo v drugi polovici naslednjega leta. Naj se vam to malo uleže, vzemte si čas. Imate pa tudi čas da začnete šparat za model S (P90DL), ker bogve kakšna vrsta bo leta 2020 za model 3.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
20 Apr 2016 20:18 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ijuvan
Stara sablja


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 10:20
Prispevkov: 523

Prispevek Odgovori s citatom
Tta nova tesla 3 je grda s sprednjim kocem, pa tut S bojo spremenili. tk ko bi plastiko čez gril potegno, ni mi všeč- Me pa znima kk bo leta 2020, to boj a že stara tehnologija. a jo bojo faceliftali/posodabljali pa bojo dobli faceliftano različico al kk kaj, pa že.
30 Apr 2016 18:06 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Avti in motorji torej, a? Razz

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
12 Avg 2016 16:49 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
2012 Subaru Legacy Boxer Diesel

Najnova pridobitev naše bajte, zamenjava passata (ki je začel crkavat po tekočem traku- lani motorčki za ročno (400€/kom+servis), letos dvomasni vztrajnik (600€ skpuaj s kuplungo), pol so se začele kazat šobe za vbrizg goriva (ca. 700€/komad (x4 cilindri=2800€))) Legacy karavan. Metalno črn. Brez litih feltn (ker to je nekaterim ful pomembno). Naš vozni park je tako kompletno japoniziran, pozimi pa bo v uporabi zgolj Subarjuevski del voznega parka, ker bosta Honda in Yamaha na zimskem spanju. Potem ko sem Impreco pomladil me je fotr začeu sprašvt kakšne so kej napake na boxer dieslih in legacijih nasplošno. Iščem tega ki ga je kazal na avto.net in ga nikakor ne najdem in mu grem povedat da so ga prodal. Je vedel, ker ga je on zaaral. Baraba Laughing Torej, nazaj na avto. Baje je za 1mm večji od passata. In ta 1mm se pozna... Povsod Very Happy Na zadnjih sedežih je prostora da je kar grdo koliko prostora za noge ostane. Sem se vozil v scenicu (ki je enoprostorc) in nima toliko placa. Veliko je tudi placa spredaj. In v prtljažniku. Vožnja je za potnika udobna (oz. odvisno kako voznik vozi), nepravilnosti na cesti (luknje/grbine) vzmetenje lepo požre. Kaj pa pravi vozniški sedež. Vozniški sedež pravi: "DAMN, SON!" Motor ima 150 kojn (10 več kot passat) in nimam pojma koliko navora (baje samo 20Nm manj kot navara), tako da je precej poskočen za diesla. Lega na cesti je pač... subarujevska. Odziven volan, pogon na vsa 4, natančen menjalnik... Subaru. Meni osebno passat ni bil nekej kul za vozit. Premehek volan, premehek menjalnik, premalo pregleden. In veste kaj me je najbolj fasciniralo ko je fotr prvič v temi dal kontakt? To da se prižgejo samo cagerji, grejo vsi od 0 do konca in nazaj, pol se prižge pa vse ostalo. Hudič se skriva v malenkostih Twisted Evil
V prihodnosti bom imel boxer diesla. To sem se sicer odločil že leta prej, ampak zdej je pa odločitev 100%.


Potem pa naj predstavim še moje novo prevozno sredstvo za lepe dni:

2004 Honda CBF600
Sicer sem jo hotel predstaviti v živo na morju, ampak ker je situacija taka, da Dex in Nadja nimata prevoza gremo z avtom. Če niste pri predstavitvi Legacija in pri imenu Honde skapirali, gre za motor. "Ampak kakšen?" se sprašujete vsi trije bralci tega opisa. Torej gre za nek slečen sport touring motor s poloklepom. Če vam to kaj pomeni. Drugače pa googlat. Honda zna uštulit motor tja, kamor sploh ne vidiš luknje. In s CBF-ko je zadela žebljiček na glavico, je en najbolje prodajanih motorjev. Ima ABS. To je bil glavni pogoj poleg tega da naj ima manj kot 700ccm delovne prostornine. Pa da je do začetnika prijazen. 600ccm motor je vzet iz športne CBR-ke, zmanjšali so konjenico, ampak naj bi vseeno potegnil čez 200 km/h. Nisem sprobal in nekako nimam namena. Ja, tako dolgočasen sem Razz Ampak vseeno živ. Čeprav se da ubit tudi s kolesom. Poleg tega sem jo dobil s povišanim vizirjem (da mi čelade ne nalima na ksiht pri 110km/h), zadnjim kovčkom (za 2 čeladi, tak je placa dost) in tank torbo. Dodam še crash pad bumperje in je uštimana. Naslednje leto še frišne gume, pa na servisu zamenjat svečke, ker se pri kakšnem pospeševanju malo "upira". Ne vedno, ampak učasih. Pospeši dobro, vozi se fletno, bi jo z veseljem peljal na morje. Ampak bo mogla še počakat na to.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
08 Sep 2016 21:14 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
UPDATE za LEGACY-ja

Povedal sem že da je motor močan. Ampak ta hudič kar vleče in vleče. V klanec s 3. prestavo in 1200 obrati? Vleče. 1. prestava in 2000+ obratov? Jebemomaterkasitijanor vleče. Je rekla mat da je to prvi avto kjer sem sam vprašal če ga lahko peljem. In ko sem pomislil je to ubistvu res. Edino kar me moti (pa to ni kriv subaru) je to, da ni naštiman po moje - mislim sedeži, ogledala... Ampak je prevelik da bi lahk zamenjal impreco.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
18 Okt 2016 22:37 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Tomos Flexer 45

Statistika:
~ 550 kilometrov pod kolesami po komadu
2x gumidefekt (moder)
1x svečka menjana (rdeč)
prbl. 5l/teden mešance po motorju skurjene, mogoče mal več
2x padec (rdeč, na isti dan: prvi, ko je frišno padal sneg)
1x fardirban gumb na bremzah, ki aktivira bremz luč (rdeč)
1x malo zlomljen okvir tablice (moder)
4 žmigovci ne utripajo ampak samo svetijo (moder)

1 mesec mamo motorje v posesti. Prve štiri dni niso furali, je res. Nekje na 4. dan sma se šla prvič pelat in je sneg naletaval. Načeloma sma šla na teren z namenom, da kupima čelade in podobno. Sma nabavila še ledvični pas (genialna ideja), balaklave (tudi uporabne, čeprav js sm jo manjkrat mel, mi je pol mal tesno in neudobno), in motoristične rokavice (očitno namenjene toplemu vremenu). Pred par dnevi sma videla, da imajo še vedno nekaj materiala iz takratne ponudbe, in sma naredila novo zalogo "sprejev" za gumidefekte.
Mali pregled statistike zgoraj in od kod pride:
550 kilometrov se nabere, očitno z najinim šihtom. Če pogledamo preko palca je dobrih 100 na teden za takle šiht. Če bi štel samo kilometrino tale dva flekserja kurita kot tanka potem takem. Če pa pogledaš, da delata na dan kakšne štiri ure, pa že ni več tako slabo.
Gumidefekte sem nabiral na 'pothole'ih na cesti. Prvega se ne spomnim točno, kje sem priletel, pri tadrugem pa sem si prav mislil "če mi tole zdajle ni gume prebilo, pa ne vem kaj bi", ker me je kar zabolelo. Oba defekta sta dovolj počasi spuščala, da sem se lahko pripeljal do nekam. Prvega sem opazil ko sem že bil res blizu doma, tadrugi pa se je zgodil na poti na šiht in ko sem naložil časopise je bila guma napol prazna. Defektsprej sem imel s sabo, ga uporabil; hišniki pri šoli so bili ravno tisti dan zelo zgodaj na šihtu in so imeli kompresor. Smo zrihtali.
Kaj točno sma delala, da je svečka na rdečemu šla po dveh, treh tednih, ne vem. Je pa to bil tisti teden, ko je bilo tako svinjsko mrzlo, da bog pomagaj. Takrat sma si rabila prav čas vzet, da sma sploh vžgala motorje. Po menjani svečki je rdeč sicer spet večalmanj takoj vžgal. Se pa res pozna, kako lepše grejo motorji zdaj ko je spet toplo.
Na rdečem motorju je po manj kot tednu odpadel gumb za zadnjo bremzo. Enostavno ves navoj je izginil, kako točno, ne vemo, samo sklepama lahko da ima veze s padci v prvem dnevu.
Okvir tablice, ki še ni star en mesec sem malo nalomil, pa nisem ziher a sem kdaj že nazaj kam butnil, vem pa, da sem ga enkrat fajn zapel s hlačami in takrat tudi videl, da je malo nalomljen. Dejansko sem precej ziher da je to to, ker je tudi dokaj žalosten zvok naredilo.
V petek pa sem nekje na koncu smene videl, da moji žmigovci ne utripajo več, ampak samo svetijo. Zjutraj, se mi zdi, so še utripali.

Uglavnem, flexerji imajo garancijo enega leta in če jim jih pošljema zdajle, pa da gre po tem sistemu naprej, se mi zdi da boma Tomosu mali minus naredila z njimi. Razen, če ob servisu dajo dejansko uporabne dele. Je pa res, da pa ne vem, s čim oz. kako bi potem šihte delala, ker najbrž jih ne zrihtajo kar v enem dnevu. No, če bi izmenično pošiljala, mogoče... Bomo videli, v glavnem.
Se je pa dokaj fajn vozit, priznam. Very Happy

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
11 Mar 2018 09:01 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Hmhm.... Dodaj na statistiko:

- Kakšnih 200, 250 km več
- fardirbane fedre na prednjh bremzah (moder)
- prvi servis na obeh
- utrgana zajla prednje bremze (rdeč)

Tako nekako je šlo, v tem zaporedju, vse zadnji teden, plusminus. V ponedeljek zjutraj, konec šihta sem videl, da mi prav zares čudno fejst bremza motor, prednja kolesa. Ampak samo če ga hočem naprej potisnit, nazaj gre čisto ok. Lahko bi bla bremza, da nekak skoz zavira, ampak zakaj bi potem samo pri vrtenju naprej? Uradni servis je čisto v bližini, reč je še pod garancijo, tako da bi se spodobilo, da to uredijo. Komaj en mesec so stari motorji, pa ok, dobrih šesto imajo narjenih. Sem zapeljal tja, pustil čez dan, popoldne so poklicali da je urejeno in da naj prinesem zadeve za garancijo. Večino tega imam doma, tako da je izi poslal. Omenijo še, da naj zihr pripeljem ko bo prvi servis, čene se prekine garancija (jaz samozavestno, pri 1000km bo ja, kolikor sem gledal v navodila). Mimogrede pa mi izi napiše "prvi servis bi mogo bit pri 300km" in jaz v paniko.
Naslednji dan pridem na servis z besedami "menda bi moral bit res pri 300km, jaz sem očitno narobe gledal" - kar je res, nekje na koncu knjige piše nekaj v tem stilu, ampak ne za servis, bolj za kaj vse je treba pregledat pri kilometrinah. Na 1000, na 3000 in na 10000. Servis pa ima iste številke, samo prva je 300. Kar sma imela po dobrih dveh tednih pokrito. Oddly enough, nihče ni nič kompliciral, šef se je samo pizdil nad prodajalcem da ni izpolnil podatkov za motor in zdaj morma it nazaj v Kočevje po štempel trgovine. Enkrat bo očitno izlet padel, če bi se kdo pridružil, kamot.
Danes, torej prvi dan po servisu, je na Nadjinem motorju crknila zajla od prednje bremze. Tam gor, ko je žica v ročki od bremze, sta šla narazen 'štoper' al kaj je, in zajla. Šel sem do te iste trgovine, omenil in vem da to spada pod potrošni material, in prodajalec reče "nasvet: tu za voglom en tip dobesedno izdeluje to, pejd tja pa boš tam dobil dosti ceneje. Mi imamo iste zajle, samo maržo še damo gor... in ne povedat šefu". Sem videl tisto tablo in bi bržkone šel tja vprašat v vsakem primeru, pa je blo. Usput sem ga vprašal kakšna je sicer pri njih cena, menda 7 do 10; tip za voglom mi je dal isto zajlo za 3€, ker jo sam izdeluje.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
21 Mar 2018 13:10 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Nimata vidva sreče s temi mopedi...

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
21 Mar 2018 23:32 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Ma ne vem, koliko je nesreča koliko pa "by design". Nekaj let že delajo tele Tomose na Kitajskem, in vsi veselo razlagajo, da ubistvu kar veselo crkujejo. Problem je, da trenutno tudi konkurenca ni baš nešto. Tori je tudi slovenska reč, pa menda ni bistveno boljše, pa še malo dražji so.
Tomos verjetno računa na uporabnike, ki naredijo 300km bolj v enem letu kot pa v enem mesecu (ali manj), pa ne tako "power userji", ki gremo iz štarta do ustavitve v enem dnevu 150-200x, tudi sredi zime in dežja, če je treba. Zgleda je enostavno mišljeno, da se tak folk približno vozi s skuterjem, ali pa celo kar z bolj konkretnimi motorji (kot ti ali izi), ampak za naše delo pa to vseeno ni najbolj prikladno. Je pa tudi neko "pravilo", ponavadi, da ko se enkrat popravi reč, bolj drži; kaj ni?

Jaz si bom pomoje probal pri naslednji plači neko stransko torbo na motor dat. Zdaj večino stvari za motor nosim v ruzaku, ki je precej neprikladen med delom. Predvsem mi skoz dol drsi in si ga pol popravljam kot budalo. Tudi se zdi vsaj meni brezveze nosit svečko, orodje, gumidefekt 'sprej', ključe in še kup drugih stvari v ruzaku cel čas, sploh če me ovira. Zadnja dva dni sem ga kar na punktu pustil, in je bilo dosti lažje. Je pa res, da še morm pogledat sploh kolk te reči stanejo in kak pašejo na Flexerja (nekaj sem jih že videl da jih imajo sicer).

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
23 Mar 2018 16:23 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:    
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Debatiranje Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.