PME Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



Avti 'n' stuff
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Debatiranje Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo
Avti 'n' stuff
Avtor Sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Včeraj je še na mojem crknila prednja zajla za bremzo. Ubistvu se je tudi Nadja peljala z njim takrat na Hekovnik in je že bila malo 'panična' če kaj narobe dela. Sem precej zihr, da ni delala nič narobe in da bi pač meni crknila če bi se jaz peljal. Na koncu koncev je verjetno bila tudi moja zajla pod podobnimi obremenitvami in vse, pa se mi je zdelo zjutraj, da je nekaj čisto malo čuden filing na bremzi. Tako da ja, planned obsolence (čeprav vam je poznano, izvolite wiki) represents. Kar je zanimivo še je, da sem prejšnji teden kupil eno zajlo, da jo zamenjama, ker pa sma tisto zjebala na precej kretenski način, sem šel včeraj zjutraj po šihtu (beri: 10km preden je meni še crknila) spet kupit zajle, ampak sem kupil kar tri komade. Ker ziher bo kmalu še meni crknila.
Along those lines: Na rdečem Tomosu zgleda sploh ni zategovalcev za bovdne. Niso prišli z motorjem. Ko sem šel zjutraj vprašat na servis, kako se nastavi bovden je rekel "ja daš noter, priviješ, potem pa z vrtenjem __ nastaviš na fino" in jaz "kje?" in on "pri ročki" jaz "nisem nikjer videl..." on "zihr je, čene je pa spodaj" in jaz "a mi lahko kje pokažete?" on "pridi" ... pokaže na enem motorju in jaz cel tisto "hhhmmmmmmmmmm", ker to reč bi pa opazil, ni tako majhna. Pridem domov, pogledam na svojemu in je res tam. Gledam na Nadjinem, ni. Mogoče je padel dol, ko je vtrgalo zajlo. Kasneje pogledam pri svojemu zadaj, je tam, na Nadjinem ni. Prav, tovarniško jih ni gor. Tam ko sem kupil nove zajle je imel tip ravno enega viška kar tako (drugače jih ne prodajajo) in so mi ga prodali zraven potem za 2€, pa je tak precej kulski, čeprav ni original niti približno in sma mogla celo malo gverilsko rešit. Zdaj v glavnem imama oba zamenjane zajle.

Na servisu so predlagali eno drugo olje za mešanico že kakšna dva tedna nazaj, čene več. Tip je drugače rekel, da če imamo tapoceni olje iz Petrola, potem je najbrž slabo. Sem rekel "Repsol", je rekel da nebi smelo bit slabo, ampak da tisti (neki na S olje) pa zelo hvalijo in da je res dobro. In da kurirji vsi to uporabljajo. Prejšnji teden se odločim to kupit in da sprobam pri naslednji mešanici.
Majkemi, da motor bolj potegne. Na običnih cestah, se mi zdi, da bolj skoči in da rabim manj privijat ročico, da dosežem top speed, zgodi se hitreje itd. Ultimativni test je pa seveda zadnji klanec na mojem rajonu, kjer sem ponavadi iz milosti do motorja še malo z nogami pomagal na vrhu, danes pa je šlo ubistvu... kamot, bi se lahko reklo. Repsol velja za brand, ampak kaj pa ta olje dela pa lubamarija, za naredit zalogo. Škoda, da vaši motorji ne rabijo mešanice, da bi lahk vidli kaj je to fajn. Very Happy

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
29 Mar 2018 09:34 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Nov tedn, nova reč crknila na motorju. Tokrat je reč taka, da ne vpliva bistveno na delovanje motorja, je pa neprikladno. Zdaj se kurbl ne spravi nazaj v default pozicijo.
Torej, pri kurblu zadaj je neki kovinski delec, ki ti ustavi kurbl. Na tistem delcu bi naj bila neka guma, ki ublaži udarec. Očitno je ta guma odletela že celo večnost nazaj, in je večino zgodovine kurbl direkt zadel v ta kovinski delec in ga zdaj odlomil, ker seveda motor pa kurblamo kurirji zelo pogosto. Kot rezultat se je tudi fedra noter odlomila, ki kurbl spravi nazaj v default položaj.
V kapitalističnem slogu se seveda ne da posebej kupit delca in fedre, ampak mora zamenjat cel tisti pokrov. 30€. In potem še delo pravi, najbrž kakšnih 20€.

Moj motor je torej od nakupa do zdaj stal še: 16€ za žmigovc avtomat, 80€ za prvi servis, 2€ zajla za bremze. Zjebanih fedrov od bremz mi ni blo treba plačat, which is nice. Zdaj bo še ta reč, 50€. Pička jim materina.

Zdaj ma narejenih dobrih 1100 km, drugače.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
08 Apr 2018 07:42 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Nov teden, nova ... you know the drill. Števec, tako hitrosti kot kolko poti je mimo. 1181km do nadaljnega.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
10 Apr 2018 11:04 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
To crkuje vse po spisku...
Za vikend imam namen dat mojo hondico ven. Če bo vreme seveda. Pol pa olje zamenjat, pregledat da še zmerej vse štima, pol pa uizi začet Smile

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
10 Apr 2018 19:48 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Impreci spet klima ne dela Rolling Eyes Servis ima 7.5., garancija pa ji poteče 12. ali 14.5. Upam da je samo plin spustu.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
24 Apr 2018 22:05 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Mika me da bi jo "posvojil" Razz
https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=13062893&show=2
(ko oglasa ne bo več- zjebana supra letnik '89)

Sam kaj k a)je avtomatik, b)mašina ne obrne c) je v vprašljivem stanju (glej tudi b)). Časa pa tut vemo kolk mam. Pa eno garažo bi rabil nekje najet. Ker če bi (bom Razz ) delal doma mi bo vsak k ima 5 minut cajta pamet solil. Pol pa najdel bolj primerno delo zame (=pejt pokosit travo)

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
14 Maj 2018 20:53 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Toreeeeeeeeeeej, dolgo nisem pisal v to temo.
Za začetek: Impreci je dihtnga crknla, so jo zamenjal. Pa nobene druge pogledal. Ampak skoraj je lepo hladila dokler je bilo vroče. Glede na to kako sedaj pozimi izgine vlaga s prednjega stekla bi rekel da še vedno dela.
V januarju sem kupil avtokamero (aka dashcam). S tem da ima še drugo enoto, ki pride na zadnjo šipo. Pa GPS ma. Pa WiFi. Montaža je trajala kako uro ali dve, največji izziv je bil pripeljat kable od napajanja do sprednje kamere in potegnit kabel od sprednje do zadnje kamere. Problem so airbagi, ker kabla ne moreš (oz. ne smeš) potegnit pred njemu, drugače znajo bit problemi v primeru trka. Torej, ofnej strop, potegni kabel čez strop in... kako odpreš strop?! Na koncu sem pošraufal dol stransko plastiko, da sem videl kje so airbagi, potegnil kabel od zadnje kamere na zadnji šipi, skozi gumo za kable do pod stropne obloge. peljal kabel do stebrička, ga zatlačil med airbag in vrata do prednjih vrat, peljal za airbagom in direktno do prednje kamere. Dela! Very Happy
Naslednji korak bo priklopit kamere direktno na napajanje, da bo delal parking mode zraven bom pa še skril kabel. Sem naročil fuse tap in ženski 12V priključek. Po tem je pa plan dodati LED svetilke in senzor zadaj. Ker ima samo 1 žarnico bom dodal še 2x LED svetilko, ampak čakam da pride vsa roba preden začnem. Mislim da sem to omenjal že nekje drugje.

Video (malo že urejen): https://www.youtube.com/watch?v=Z1RdamaDHzQ

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
13 Feb 2019 21:47 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ijuvan
Stara sablja


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 10:20
Prispevkov: 523

Prispevek Odgovori s citatom
Vau, svašta, dejansko si posnel. Pa še kr dobra kvaliteta zgleda
14 Feb 2019 21:41 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Na original videu lahko preberem tablico unemu fordu, katerega voznik je menjal hlače. Obstaja od iste firme še ena kamera, ki ni 1080P, ampak ima ločljivost 1440, samo nima možnosti za zadnjo kamero. Glih poceni ta stvar ni, ampak obstajajo tudi dražje

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
15 Feb 2019 23:40 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
A sm prav videl, da je šofer zapeljal na zgornji rob ceste, pa ga je gravitacija potegnila nazaj dol? Surprised Zaspal človk al kaj...

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
24 Feb 2019 16:49 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Jup, bojda "ni bil zdrav" al nekej takega. In hvala DARSu za tisti jašek med obema pasovoma, da so prednje gume padle noter. Pa za dvojno ograjo da prva ni priletela na našo stran

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
24 Feb 2019 17:12 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Is Subaru a cult? (In kratka zgodovina znamke)
https://www.youtube.com/watch?v=_e5IgRYBq58
Yes, yes it is

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
08 Nov 2019 17:47 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Subaru XV, druga generacija

prva registracija: 2020
Motor: 1.6 bencinar, 114 konj
Menjalnik: CVT
Pogon: AWD (a bejž no)

Vzel testnega pri Kržiču, z malo čez 100km. Trenutno jih ima nekaj čez 1500. Če odštejem usnje in strešno okno ima vso opremo. Glede na to, da sem šel iz 150 dizelskih na 114 bencinjskih konj se mi zdi podhranjen. Subaru diesel super vleče, lahko potrdi tudi Izi. Glede na to, da sem še v "break-in" fazi, ga še nisem pognal kaj dosti v obrate višje od 4000 vrtljajev (še do tja redko), ampak je počasnela. Mislim da precej zahavljujoče CVT-ju, ker navije obrate, potem pa počasi pospešuje. Avto, kaj počneš?! S to njegovo logiko mi je ene 2x ali 3x ušel čez 4000, nekje do 4500 obratov, ampak sem mu to takoj izbil iz glave. Oz. karkoli že ima namesto glave.
Oprema? No te je veliko. Ogrevane sedeže je imela ža impreza, isto zadnjo kamero, ni imela pa eyesight-a. In to je res kul sistem. 3 kamere, ki so istočasno radarski tempomat, zaznajo oviro, prepoznavajo cestne črte in mogoče še kakšna malenkost. Glede na to, da je avtomatik avto zna precej stvari sam, če mu ta sistem vključiš. Ohranja hitrosti (običen tempomat je imela tudi impreca), ohranja varnostno razdaljo, drži se voznega pasu (če le vidi črte), sam vklaplja in izklaplja dolge luči. V koloni se pripelje za avto, sam ustavi, mogoče celo ugasne motor, ko pa se kolona premakne naprej, pa samo pretisneš gas in se premakneš naprej. Zaznava promet zadaj (če kdo prehiteva). Ima visoko oddaljenost od tal (bojda je najnižja točka 22cm od tal), je izredno prostoren in nasplošno precej smooth za vozit (tukaj se pozna prednost CVT-ja). Nagibanja karoserije je dosti manj, kot bi človek pričakoval, baje zaradi nove Subarujeve "global" platforme.
Edino kar mu očitam je podhranjenost na moči, bom pa videl kako se bo obnesel, ko ga bom enkrat pri pospeševanju v višje obrate tišal.

Poraba: trenutno sem tankal samo 2x, enkrat je bila nekaj čez 7 (domnevam da 7,1 do 7,5, nisem si točno zapomnil kilometrov ko sem računal), drugič 8,3 l/100km.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
01 Feb 2020 18:47 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Subaru Impreza
2000

Impreza je zdaj kakšna dva tedna vsaj napol officially v mojih in Nadjinih rokah. To smo požegnali s tem, da sma midva dala za tehničnega, registracijo, karkoli je že teh uradnih dajatev. No, lahko rečem da je že bil cajt da napol odgovorno probam lastit avto, al kak temu rečt. Do zdaj sm se tega izogibal, ker to ni poceni hec, v mislih "ubistvu pomoje raje nimam avta kot pa da se ubadam s tem stroškom". Večji del tega je padel na to, da še zmer nism mel rednega šihta, za katerega bi vedel da je dovolj dolgoročen in nosi dovolj dnarja, da bi se mi zdelo smiselno mogoče celo več sto evrov na mesec odštet za ta - za večino slovenskega prebivalstva - samoumeven 'luksuz'. Izi je kupil nov avto, in po tej filozofiji sodeč je ostal pri hiši en avto "viška". V resnici sm si js tolk sposojal imprezo od Izija, da se je zdelo Iziju bolj smiselno nabavit drug avto pa ta ostane nama, pa vreduje (al pa sm tako razumel). Ja nič, ga boma pa posvojila. Vsaj nebo treba skeširat par jurjev za avto. Uh, boy.

Buckle up.

Najino lastništvo se je začelo nekak s tem, da sma vse "smeti" pometala doma ven, preden sma odrinla proti LJ. Tolko, da vema kaj sploh je v avtu. Še zmer bi blo dober se boljš spoznat za kaj gre pr lastništvu Impreze, ampak mamo na forumu vsaj dva experta, I guess bo to za silo dovolj. Večinoma pa je vsaj nekaj mehaničnih filozofij enotno čez vse avte ki grejo na bencin. Gremo se pelat, gume sem že pregledal nedolgo nazaj. Na poti v LJ nobenih for, sej nima kej bit. Mislim, avto je ravnokar naredil tehničnega, menda si ja ne nadejam da bo kaj crknilo vsaj naslednjih par mesecev. In z Imprezo sem se čisto normalno fural, brez kakršnekoli težave do četrtka. Popoldne sem šel do Nadje v bližini njenga šihta, kjer smo se tud z njeno sodelavko dobli na kavi. Edino, nisem pričakoval da bo takoj ko zapeljem z robnika dol (kjer res velikokrat parkiram avto) odpadel zgornji zadnji spojler. V trenutku ko so zadnja kolesa zadela ob asfalt, zasližim "truuumrutumtum", pogledam v špego in vidim nekaj na tleh. Ustavim, da vidim, kaj je. A sem kaj pozabil na strehi od avta? Sej mam sam torbo, ki je tu zraven." Stopim ven in vidim spojler na tleh. Na šajbi bolj nič, razen sledi lepila. Namenjen sem nekam, tak da si nisem jemal časa, spojler v prtljažnik pa gremo. Tako ostane tud do naslednjega dne, ko sm Nadjo peljal na šiht. Popoldne smo namenjeni v Belo Krajino k kolegu za čez vikend, nima ke' b't, avto je naredil tehničnega in spojler mu je že odpadel. Kaj pa se še ma za zgodit? In zakaj je naslednji odstavek tok dolg, če se nima kaj za zgodit?

Zjutraj odložim Nadjo, pridem domov. Blaž me popoldne vpraša, če mam še plac v avtu, imam. Ura je malo pred tretjo, namenjen sem v Trappo po Nadjino plačo (in njene sodelavke), da ko jo poberem, obe dobijo kuverte. Štartam, kot vedno, edino lučka za ročno sveti. Naredim fotko, pošljem Iziju z besedami "nov dan, nov problem na Imprezi". Strinjama se, da se je bržkone stikalo za ročno nekaj zaštekalo. Na konc koncev sem več kot enkrat sprobal, tudi v rahlih klancih - ročna ne bremza med vožnjo. Kaj drugega bi lahk blo? Zrihtam logistiko, z Nadjo grema dokonca spakirat; poberema Blaža in gremo proti BK. A se mi je zdelo, da pedal za bremzo malo nižje grabi kot ponavadi? Mislim da ja, ampak tekom vožnje se navadim, kot kaže, ker ni nobenih opaznih težav. Gas in bremza, to je to. Ovinki so zabavni dol, ko se hočem ustavit se ustavim kot normaln človk v normalnem avtu. Prispemo do vikenda, parkiramo, fešta dva polna večera in chill čez dan, impreza lepo stoji na dovozu. V Nedeljo popoldne se vsi po vrsti spakiramo. Štartujemo eden za drugim, najprej speljeta Slobo in Kaja, potem v drugem avtu mi z Blažem zadaj. Blaž naroči Slobotu, da mal počaka spred, da ga dohitimo, da sledimo njim po bolj normalni cesti kot to, kar nam predlaga GPS. Tako je tudi bilo, ampak bolj ko se peljem, bolj se mi zdi da pedal bremze kr preveč nizko zagrabi. Sej grabi, grabi malo, ampak grabi. In prepozno. Nadji rečem "dej me spomni da kasneje vprašam Izija neki". Menda nebom za Blaža zadaj delal panike, da ima veze z bremzami. Normalno peljemo skoz vse ovinke, ampak mene zmer bolj skrbi. A ma mogoče lučka za ročno kej veze s tem? Sam, sej delajo bremze... slabo, ampak delajo. Zdaj smo že prišli naprej od Novega Mesta, Slobo zapelje k eni bencinski črpalki, js ustavim, zategnem ročno, 'popnem' havbo in kliči Izija. Vmes pride Slobo z "kaj je?". Razložim situacijo Iziju, razložim Slobotu, Izi pogleda v modro imprezo kje je za olje in ja, olja za bremze ni. Grem kupit na bencinsko, vmes se najde gospod ki je tudi radoveden, in vmes še vpraša "kolk pa hočeš met zanjo, če jo pustiš tu?". Dej, ne da se mi, uglavnem gremo rešit problem, do LJ bi blo dobro pridit danes zvečer, po možnosti z avtom. Nalijemo, sprobamo in o. ti. mati. božja. Lajtnga spušča. Ne spušča, curi ven. Več olja je na tleh kot po celem avtu, po skoraj ravnem asfaltu se je naredila reka. Nekajkrat stopim na bremzo in olja ni več. Vmes se ustavijo kompanija v Žigatovem in Mancinem avtu (I guess so nas videli iz ceste). Približno povemo situacijo, grejo naprej. Skratka, po parih telefonih, ugotavljanju da itak nimamo AMZSja, da v nedeljo ne dela noben serviser v bližini najbrž, se strinjamo, da če bo šlo naprej tako kot zdaj, lahko sicer spravimo avto do LJ. Smo kakšni dve krožišči od avtoceste, tam naprej bo načeloma šlo. Višnjegorski klanec je vmes, kar je skorajda edina točka ki nas zares skrbi, pa izvoz iz avtoceste, če že kaj. Zaviranje z menjalnikom mi je že zelo standardna praksa, np, da se da pri res nizkih hitrostih kolkrtolk normalno z ročno ustavit, tudi. Plan je torej, da nalijemo olje na polno, kar bi moglo zadoščat za vsaj nekaj ustavljanj. In kot je pokazala praksa, tud brez tega se da (dva ločena zavorna sistema sta v avtih, za kolesa skrižam, in eden je crknil). Nočemo ravno preveč riskirat, malo lahko oz. smo samozavestni. Slobo bo peljal spredaj, če bo kej. Blaža prestavimo v njegov avto, midva pokličema če bo karkoli. Gremo. Prvo krožišče gre mimo, vredu, v drugem vleti beemer pred mene, bremzam. Kaj češ. No, potem smo že na AC in pot gre vredu. Vmes se ustavimo na bencinski, dolijemo in gremo naprej. Višnjegorski klanec, navzgor bi moglo bit OK, ampak kako bo navzdol? Ugotovitev, da v 4. prestavi motor zavira dovolj, da če hočem imet sploh 90 na števcu rabim gas držat. Nobeno budalo se ne vrine pred mene, tako da vse lepo. Skratka, nisem rabil več bremzat vse do LJ, kjer smo se na prvi avtobusni ustavili. Dolijemo olje za semaforje, se spodobno (z mal bremzanja) pripeljemo do Rakovnika, veseli da je šlo vseskupaj relativno vredu. Slobo in Kaja sta dostavila Blaža, midva pa odložit stvari. Naslednji dan me namreč čaka izziv prpelat avto do servisa, ki bo še zravn fajn pokasiral, ampak avto rabi bremze. Še dober, da je nardil tehničnega ane.

To sta bla prvadva tedna v mojem lastništvu Impreze. Izi je že pred leti preroško napovedal, da ko js dobim v roke avto gre neki narobe. Izi, zdaj lahko dvigneš ta curse, no. Very Happy Vredu je.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
27 Maj 2020 08:26 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Prevoženih je bilo prvih 10.000 km s

SUBARU XV

1,6 CVT Style navi

Modelno leto: 2019
Prva registracija: 2020

Po prevoženih 10 milijonih metrov lahko rečem da sedaj pa že malo poznam avto. 1,6 bencinar ni nekaj kar bi ne-ravno-aerodinamično vozilo, težko 1600kg s stalnim 4x4 pognalo do 100km/h v nekem relativno kratkem času. Pospeški so slabi. Končna hitrost? Ne vem, čez 170. Vsekakor dovolj, mu pa pri kakšnih vzponih malo zmanjka. Tako je v Vrhniški klanec pri 140km/h obratomer sedel na izredno visokih 5000 obr./min. Rdeče polje je nekaj čez 6000. Vozne lastnosti so za SUV precej dobre, kakšnega nagibanja v ovinkih ni. Seveda se mk.3 Impreza ni nagibala toliko kot XV, ampak moj prvi avto, 1997 Seat Cordoba se je pa pomojem bolj.
Povprečna poraba prvih 10.000 km je bila po računalniku 7,7l/100km Torej sva skurila že čez 770 litrov benza Embarassed Zadnji tank je bil 7,2l/100km, torej je poraba padla od faze novega motorja, ko se stvari še ulegajo do sedaj za ca. 1 liter. Kot zanimivost naj povem da je v teh prvih 10kkm start-stop sistem deloval 1h50min in prišparal 1,7l bencina, ki bi ga drugače skuril s tem da stojim na rdeči luči ali kje drugje. Ne sliši se veliko, ampak če pomisliš da takrat brezveze kuriš benz je pa, vsaj meni, ogromno.
Večino avtoceste prevozim na tempomatu, ki sam vzdržuje varnostno razdaljo, tako da imam malo potuhe. Ravno tako sam vzdržuje vozni pas. Ravno tako kakšne ravne ceste po mestu ali izven, ampak vzdrževanje voznega pasu se vklopi mislim da nad 60km/h.
V teh 10kkm je bil zasnežen na Vršiču, vozil po makadamu, čez blato (tako globoko da so bile feltne usrane), prečkal prelaz Črnivec (vau, kakšen dosežek), bil na Dolenjskem (v sredo registriral, v petek fural do Gotenice), bil na Štajerskem, bil na Obali, uporabljen je bil kot koča za psa, dovolj je velik da brez problema v njem peljem kolo, pa še kaj bi se najdlo

1,6 bokserski motor:
+Nizko težišče
+Relativno majhna poraba
-Majhna konjenica

CVT:
+Izredno udoben pri zmerni vožnji
+Zaradi zasnove pomaga pri varčnosti vozila
-po besedah ne-vem-katerega avto novinarja: "Vzame ves navor motorja in ga vrže skozi okno"
-mogoče je malo glasen pri višjih hitrostih, ampak sem se pomojem navadil

4x4:
+Tja kamor gremo ne rabimo cest
-Višja poraba

Subaru Eyesight:
+Ohranjanje varnostne razdalje
+Zaznavanje ovir
+Zaznavanje premikov vozila spredaj (opozorilo premika kolone)
+Ohranjanje voznega pasu
+V kombinaciji z avtomatskim menjalnikom je vožnja v koloni nenaporna

Kar bi popravil na tem avtu: dodal bi elektromotor (lahko tudi kot mehki hibrid), da bi izboljšal pospeške in ohranil porabo.

Včasih se vprašam če bi kupil Mazdo 3 AWD s Skyactiv-X motorjem, kako drugače bi bilo. Potem se pa spomnem da je Skyactiv-X zelo nova (beri: nepreizkušena) tehnologija, ki stane 6000€ več, s tem da je avto nekoliko manjši. Vprašal sem se pred časom tudi za Hyundai Kono, ampak ko sem našel katalog in videl tisto nametano notranjost sem kar hitro zaprl in bil vesel da sem vzel XV-ja.

SLIKE:
https://i.imgur.com/LJVeVIQ.jpg
https://imgur.com/potuUDd.jpg
https://imgur.com/SOEi1hZ.jpg

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
18 Jun 2020 23:14 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:    
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Debatiranje Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.