PME Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



3D stuff
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Delavska Fabrika Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo
3D stuff
Avtor Sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek 3D stuff Odgovori s citatom
OK, ta tema je zastavljena dokaj široko, kar pomeni da sem date malodane vse kar ste ustvarili s SolidWorksom al pa katerim drugim 3D programom. Nisem siguren, če čem sem devat tud 3D animacije, ki niso namenjene grafiki (da bi tist doblo posebej oddelek Animacija?). OK, tukaj je:

Osiris Logo - Release Candidate

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
25 Dec 2011 14:49 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Lepa. Še tisto luč na koncu da se malo dlje prižiga pa eno zajebano musko pa je za na konc reklame za na TV Ok
25 Dec 2011 15:46 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Hja... torej, prejšnja objava tu noter je bla na koncu prvega semsetra. Glede na to, da bi naj js študiral animacijo, je to nekak žalostno. Še bolj, če upoštevamo, da me zanima 3D animacija. Ampak jebiga, stvari grejo počasi, sploh na našem faksu, ko fašeš vsega boga.

Torej, kaj je novega? No, reč je taka, da smo končno prišli do točke, kjer dejansko za faks (spet) nekaj delamo v 3D-ju delamo pravzaprav videospot za eno skupino, kot del naloge. Oni študentje, ki so meli več veze pri vsem skupi bojo/so bli se mi zdi celo neki plačani. Moj prispevek k videospotu je tak brezvezno majhen (za zdaj), da bi verjetno 5 centov blo že velik in ker v resnici ni kaj pokazat, tega ne bom sem postal. Ampak ko sm tist del naredo, sm se pa spravo malo še ustvarjat. Na FB-ju ste neki že vidli, malo napredka pa zdajle sm prlimam:

http://shrani.si/f/w/ID/y6qgSmM/progress.jpg

In kaj tu gledamo? Očitno eno vozilo. Spravo sm se ga modelirat dokaj detajlirano. Kot vidite, vse skupaj zgleda še vedno jako noobovsko, mam filing, da bi za resno uporabo mogo pač tud materiale aplicirat. To bom vrjetno naredo na koncu, da bojo reči, ki se morjo šajnat - šajnale, da bojo reči, ki morjo zgledat zarustane kokertok zarustane (to ok najbrž ne), itd.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
16 Maj 2012 21:39 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Umadona, vmes sm (relativno) velik 3D stuffa naredo. No, ne tolk hudo velik, ampak več kot je tu objavljeno.

Danes sem mel res kul sanje. Pač ni se tolk dogajalo, ampak scena noter je bla pa čist nora. Enkrat smo celo prišli nekam, bogu za leđima kjer so bli taki huuuudi kanjoni. In po tistih kanjonih so ble tk bajte postavljene, kot da bi v živo skalo nekdo kar tak vstavo bajte. Hm, kaj če bi vam kar približno 3D model pokazal, kak je blo? Wink



_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
22 Jul 2012 18:32 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Zdajle spet delam vesoljsko ladjo. Tukaj je motor:
http://shrani.si/f/z/13c/2oqidxrS/kolaz-1.jpg

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
25 Jul 2012 22:59 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Evo, malo bolj resno narjena:

Roketa Rasta (Rasta Rockett):
http://dexmex010.deviantart.com/gallery/#/d58y1xe

Z opisom vred. Wink

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
28 Jul 2012 00:24 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Všečno. Še sploh detajli na motorju Wink Very Happy

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
28 Jul 2012 01:10 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Na FB mam eno, ki je v resnici ne poznam. Ona je mene dodala, češ, da me pozna prek ene bivše sošolke oz. da je od nje čula za moje "risarske sposobnosti". Men je vseen. Dekle je zagnana medicinska sestra al tk nekak, in je mela za FB cover tole:
klik

In, ta slika je pri povečavi za čez cel cover ZARES SLABA, jpg kompresija se FUL vidi uglavnem žalost. Pa me je prav melo ono "jeez, tu more bit nekaj drugega" in sem se spravil nardit remake tega v 3D. Nebi smelo bit preveč težko, in samo modeliranje je res blo piece of cake. Večji problem je bil te luči naštimat, da bi se prav izrisale... s tem sm se pa priznam, bolj jebal kot sem mislo da se bom. Ampak tud, rezultat je bil na koncu takle:

V 3Ds interfaceu:


Ostale reference, ki sm jih za vsak slučaj uporabil:
http://antiquescientifica.com/stethoscope_binaural_Rappaport_Sprague_Hewlett_Packard_1207.jpg
http://topbanana.files.wordpress.com/2008/08/littmann-stethoscope-hunter-green.jpg
vse z google images

Seveda napis sem dodal v gimpu. Lah bi blo boljš, sam ne prav velik. Razz

Glede dekleta: Menit se je z njo dokaj kul, kak zgleda v RL pa ne vem, na FBju je od slike do slike. Sam FB tud laže, na enih zgledam celo js kokertok uredo, na večini pa itak katastrofa kot se spodobi. Very Happy

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
27 Avg 2012 19:08 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Dobr si tole zrisal. Zmodeliran je fajn, edino kar moti je prelivanje barv na veliki sliki. Na mali je kul, na veliki se pa na zelo ostro vidijo meje med barvami. Ampaj jebiga, če je program tak, je pač tak. Meni zgleda kul Wink

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
27 Avg 2012 21:44 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Samo če vas ni blo cel dan na kompu in namesto na FB greste najprej na PME je tole nekaj novega za vas. Drugače ste pa že vidli:

Game of Thrones: King's Landing


dA link

No, celih 20 dni je moglo minit, da sem reč "dokončal". Vmes sm mel kar nekaj daljših pavz, mel sem izpite med drugim... In zdaj sem dobil filing, da bi že prišel čas, da dam zadevi konec in se lotim novih reči. Precejšen del ustvarjanja je porabilo osvetljevanje in zajebavanje z materiali. Mogoče stvar kdaj animiram... Najprej pa se bom spočil od tega, ker bolj ko kaj drugega je bil to vseeno psihičen napor.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
20 Sep 2012 17:22 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Moj prvi odziv: U pizda! Shocked
Svaka čast za tole, vidim da detajlov kar mrgoli Svaka čast respekt
A se tudi kaj premika?

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
20 Sep 2012 18:40 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Jst sem se danes iz ljubega miru spravil odpreti SW in narediti ubijalski stroj. Ni še dokončan, in verjetno tudi ne bo, ker se mi nekako se da z nogami ukvarjat. Že tk zgleda bolj štorast, tak da svojega namena gotovo nikoli nebi dosegel Laughing


_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
24 Sep 2012 00:39 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Ljubega miru? Zanimivo zveni. Very Happy

Predvsem delček z minigunom in flamethrowrerjem mi je kul. Čeprav je vrjetno blo še najlažje narest. Wink Sam tk je doskrat.
Zdi se, da nism prlimal sem zadnjega SolidWorks modela, ki sm ga delal neki za faks? No, tu je:

Kao igrača. Wink
To je to.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
24 Sep 2012 22:47 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Snežak
Capt'n Stara sablja


Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53
Prispevkov: 1361

Prispevek Odgovori s citatom
Težko je bilo pogruntat kako veliko rezilo naj bi bilo v desni roki. Še težje pa sestaviti (od tega roke v komolcu skupaj). Sploh pa je pri takem projektu SW gotovo najbolj štorasti software, ker zelo omejuje ideje. Oz. moraš reees komplicirat da jo izvedeš tk kot si jo želiš.
Ampak tebi je tank lepo ratal.

_________________
Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine!
25 Sep 2012 17:22 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DexDawg
Zaščitnik foruma


Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49
Prispevkov: 1643
Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam...

Prispevek Odgovori s citatom
Ja... če v SolidWorksu ne več čis točno, kak misliš kej nardit, pol si ga malo najebal. Sploh, če ne misliš nardit v enem partu.
Vesoljske ladje, ki sm jih delal v SW so al iz enega parta, če niso, sm si pa prej na papir zravn narisal tiste dimenzije, ki grejo skupaj. Za umetniško udejstvovanje je pol sigurno boljš 3Ds Max, Maya, Blender al kej takega. Če delaš iz osnovnih objektov (valj, kocka, krogla, itd.) je tud ful dober Second Life sistem; te primitive se da sicer tud dost prilagajat. SL je v tem primeru dobra izbira, ker je začet ful simpel, ni se treba zajebavat z renderiranjem in delanjem ozadja, lahko se da dobit teksture in jih dat gor itd. Za advanced reči pa hitro postane 'prešvoh'. Tak da ko sm se enkrat naučo 3Ds Max uporabljat, mi je SL primitiven (prej seveda ne).
Snežko, hvala drugače (@Sherman). Sm pa dokaj siguren, da bi tud teb Sherman fajn ratal. Very Happy Je precej simpl zadeva naredit takle tankec.

_________________
Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal.
26 Sep 2012 23:42 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:    
Odgovori na to temo    PME Seznam forumov » Delavska Fabrika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online.