![PME Seznam forumov](templates/Jet/images/logo_left.gif) |
![](templates/Jet/images/logo_right.gif) |
![](templates/Jet/images/c_left_top.gif) |
![](templates/Jet/images/c_right_top.gif) |
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Avtor |
Sporočilo |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
3D stuff |
|
OK, ta tema je zastavljena dokaj široko, kar pomeni da sem date malodane vse kar ste ustvarili s SolidWorksom al pa katerim drugim 3D programom. Nisem siguren, če čem sem devat tud 3D animacije, ki niso namenjene grafiki (da bi tist doblo posebej oddelek Animacija?). OK, tukaj je:
Osiris Logo - Release Candidate
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
25 Dec 2011 14:49 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Snežak
Capt'n Stara sablja
![](images/avatars/pme/15672231844e5a8a4443596.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Lepa. Še tisto luč na koncu da se malo dlje prižiga pa eno zajebano musko pa je za na konc reklame za na TV ![Ok](images/smiles/icon_thumleft.gif)
|
|
25 Dec 2011 15:46 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Hja... torej, prejšnja objava tu noter je bla na koncu prvega semsetra. Glede na to, da bi naj js študiral animacijo, je to nekak žalostno. Še bolj, če upoštevamo, da me zanima 3D animacija. Ampak jebiga, stvari grejo počasi, sploh na našem faksu, ko fašeš vsega boga.
Torej, kaj je novega? No, reč je taka, da smo končno prišli do točke, kjer dejansko za faks (spet) nekaj delamo v 3D-ju delamo pravzaprav videospot za eno skupino, kot del naloge. Oni študentje, ki so meli več veze pri vsem skupi bojo/so bli se mi zdi celo neki plačani. Moj prispevek k videospotu je tak brezvezno majhen (za zdaj), da bi verjetno 5 centov blo že velik in ker v resnici ni kaj pokazat, tega ne bom sem postal. Ampak ko sm tist del naredo, sm se pa spravo malo še ustvarjat. Na FB-ju ste neki že vidli, malo napredka pa zdajle sm prlimam:
http://shrani.si/f/w/ID/y6qgSmM/progress.jpg
In kaj tu gledamo? Očitno eno vozilo. Spravo sm se ga modelirat dokaj detajlirano. Kot vidite, vse skupaj zgleda še vedno jako noobovsko, mam filing, da bi za resno uporabo mogo pač tud materiale aplicirat. To bom vrjetno naredo na koncu, da bojo reči, ki se morjo šajnat - šajnale, da bojo reči, ki morjo zgledat zarustane kokertok zarustane (to ok najbrž ne), itd.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
16 Maj 2012 21:39 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Umadona, vmes sm (relativno) velik 3D stuffa naredo. No, ne tolk hudo velik, ampak več kot je tu objavljeno.
Danes sem mel res kul sanje. Pač ni se tolk dogajalo, ampak scena noter je bla pa čist nora. Enkrat smo celo prišli nekam, bogu za leđima kjer so bli taki huuuudi kanjoni. In po tistih kanjonih so ble tk bajte postavljene, kot da bi v živo skalo nekdo kar tak vstavo bajte. Hm, kaj če bi vam kar približno 3D model pokazal, kak je blo?
![](http://shrani.si/t/16/rV/xkpPq4h/h0t3l-r01-af.jpg)
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
22 Jul 2012 18:32 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
25 Jul 2012 22:59 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
28 Jul 2012 00:24 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Snežak
Capt'n Stara sablja
![](images/avatars/pme/15672231844e5a8a4443596.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Všečno. Še sploh detajli na motorju ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif)
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
28 Jul 2012 01:10 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Na FB mam eno, ki je v resnici ne poznam. Ona je mene dodala, češ, da me pozna prek ene bivše sošolke oz. da je od nje čula za moje "risarske sposobnosti". Men je vseen. Dekle je zagnana medicinska sestra al tk nekak, in je mela za FB cover tole:
klik
In, ta slika je pri povečavi za čez cel cover ZARES SLABA, jpg kompresija se FUL vidi uglavnem žalost. Pa me je prav melo ono "jeez, tu more bit nekaj drugega" in sem se spravil nardit remake tega v 3D. Nebi smelo bit preveč težko, in samo modeliranje je res blo piece of cake. Večji problem je bil te luči naštimat, da bi se prav izrisale... s tem sm se pa priznam, bolj jebal kot sem mislo da se bom. Ampak tud, rezultat je bil na koncu takle:
V 3Ds interfaceu:
Ostale reference, ki sm jih za vsak slučaj uporabil:
http://antiquescientifica.com/stethoscope_binaural_Rappaport_Sprague_Hewlett_Packard_1207.jpg
http://topbanana.files.wordpress.com/2008/08/littmann-stethoscope-hunter-green.jpg
vse z google images
Seveda napis sem dodal v gimpu. Lah bi blo boljš, sam ne prav velik.
Glede dekleta: Menit se je z njo dokaj kul, kak zgleda v RL pa ne vem, na FBju je od slike do slike. Sam FB tud laže, na enih zgledam celo js kokertok uredo, na večini pa itak katastrofa kot se spodobi. ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif)
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
27 Avg 2012 19:08 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Snežak
Capt'n Stara sablja
![](images/avatars/pme/15672231844e5a8a4443596.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Dobr si tole zrisal. Zmodeliran je fajn, edino kar moti je prelivanje barv na veliki sliki. Na mali je kul, na veliki se pa na zelo ostro vidijo meje med barvami. Ampaj jebiga, če je program tak, je pač tak. Meni zgleda kul ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif)
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
27 Avg 2012 21:44 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Samo če vas ni blo cel dan na kompu in namesto na FB greste najprej na PME je tole nekaj novega za vas. Drugače ste pa že vidli:
Game of Thrones: King's Landing
dA link
No, celih 20 dni je moglo minit, da sem reč "dokončal". Vmes sm mel kar nekaj daljših pavz, mel sem izpite med drugim... In zdaj sem dobil filing, da bi že prišel čas, da dam zadevi konec in se lotim novih reči. Precejšen del ustvarjanja je porabilo osvetljevanje in zajebavanje z materiali. Mogoče stvar kdaj animiram... Najprej pa se bom spočil od tega, ker bolj ko kaj drugega je bil to vseeno psihičen napor.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
20 Sep 2012 17:22 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Snežak
Capt'n Stara sablja
![](images/avatars/pme/15672231844e5a8a4443596.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Moj prvi odziv: U pizda!
Svaka čast za tole, vidim da detajlov kar mrgoli
A se tudi kaj premika?
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
20 Sep 2012 18:40 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Snežak
Capt'n Stara sablja
![](images/avatars/pme/15672231844e5a8a4443596.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Jst sem se danes iz ljubega miru spravil odpreti SW in narediti ubijalski stroj. Ni še dokončan, in verjetno tudi ne bo, ker se mi nekako se da z nogami ukvarjat. Že tk zgleda bolj štorast, tak da svojega namena gotovo nikoli nebi dosegel
![](http://shrani.si/t/3d/NG/3dM8ZEYy/killingmachine.jpg)
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
24 Sep 2012 00:39 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Ljubega miru? Zanimivo zveni.
Predvsem delček z minigunom in flamethrowrerjem mi je kul. Čeprav je vrjetno blo še najlažje narest. Sam tk je doskrat.
Zdi se, da nism prlimal sem zadnjega SolidWorks modela, ki sm ga delal neki za faks? No, tu je:
Kao igrača.
To je to.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
24 Sep 2012 22:47 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
Snežak
Capt'n Stara sablja
![](images/avatars/pme/15672231844e5a8a4443596.jpg)
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Težko je bilo pogruntat kako veliko rezilo naj bi bilo v desni roki. Še težje pa sestaviti (od tega roke v komolcu skupaj). Sploh pa je pri takem projektu SW gotovo najbolj štorasti software, ker zelo omejuje ideje. Oz. moraš reees komplicirat da jo izvedeš tk kot si jo želiš.
Ampak tebi je tank lepo ratal.
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
25 Sep 2012 17:22 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
DexDawg
Zaščitnik foruma
![](images/avatars/pme/148078379153a382a727835.jpg)
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1660 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Ja... če v SolidWorksu ne več čis točno, kak misliš kej nardit, pol si ga malo najebal. Sploh, če ne misliš nardit v enem partu.
Vesoljske ladje, ki sm jih delal v SW so al iz enega parta, če niso, sm si pa prej na papir zravn narisal tiste dimenzije, ki grejo skupaj. Za umetniško udejstvovanje je pol sigurno boljš 3Ds Max, Maya, Blender al kej takega. Če delaš iz osnovnih objektov (valj, kocka, krogla, itd.) je tud ful dober Second Life sistem; te primitive se da sicer tud dost prilagajat. SL je v tem primeru dobra izbira, ker je začet ful simpel, ni se treba zajebavat z renderiranjem in delanjem ozadja, lahko se da dobit teksture in jih dat gor itd. Za advanced reči pa hitro postane 'prešvoh'. Tak da ko sm se enkrat naučo 3Ds Max uporabljat, mi je SL primitiven (prej seveda ne).
Snežko, hvala drugače (@Sherman). Sm pa dokaj siguren, da bi tud teb Sherman fajn ratal. Je precej simpl zadeva naredit takle tankec.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
26 Sep 2012 23:42 |
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
![](templates/Jet/images/spacer.gif) |
![](templates/Jet/images/c_left_bottom.gif) |
![](templates/Jet/images/c_right_bottom.gif) |
|