|
|
|
|
|
Avtor |
Sporočilo |
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
28 Jan 2015 18:34 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
31 Jan 2015 21:11 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Če je koga čisto slučajno, iz kakršnegakoli razloga, zamikalo da bi šel gledat 50 odtenkov sive je tukaj Brock, ki vam bo prebral nekaj odstavkov te klasike v 50 različnih glasovih
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
21 Feb 2015 12:12 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Technology!
https://www.youtube.com/watch?v=JNgsbNvkNjE
Da pa vam povem kaj kej pomeni, da bote malo pametni:
1.) Running 100% in Real Time - seveda, da je vse kar gledate zrenderirano v realnem času. Zaradi tega igrce ponavadi zgledajo slabše kot risanke, ker risanke se lahko računajo tudi po več ur (ali dni) en frame, igre pa morajo izpljunit 30 frame-ov na sekundo...
2.) Physically-based rendering - to pomeni, da je svetloba simulirana in ne 'fake-ana'. Simulacija pa tak vete kaj pomeni...
3.) 100 square miles of terrain - velik teren po domače. Pomeni da rabi veliko RAMa požret in da je to ogromno materiala tud za renderirat.
4.) Ray-Traced distance field soft shadows - "ray traced" ubistvu je to ko smo govorili o simulaciji. Sledenje žarkom je zelo naporna reč za komp, ker bolj kot hočeš met natančne sence, več iteracij rabi... saj veste, matrike in to. "Resolucija" senc z drugimi besedami.
5.) Full scene HDR reflections - High Dynamic Range reflections, kot da bi to zajel v RAW fotki. Večji razpon potencialnih barv torej, refleksije so pa tudi zelo zelo računsko zahtevna reč. Skoraj, kot da bi vsako bedarijo renderiral dvakrat.
6.) High Quality Motion Blur - Motion blur pomeni simulacija filmskega traku, kar pomeni da more ne samo zrenderirat pofukano sceno, dejansko more še spremembo gibanja v to vračunat. Več kot eno sliko takorekoč, da zračuna povprečje itd. itd.
7.) Distance Field ambient occlusion - Ko gledate v daljavo stvari izginjajo v atmosferi. Pri tem pobirajo barvo iz okolice (in zato so gore zmeraj bolj modre)
8.) Two Sided foliage shading model - če se spomnite so poligoni vidni samo z ene strani. No, to je bolj hardcore.
9.) 15 mil. pieces of vegetation - listkov na enem drevesu je več, teh je pa jebeno 15 milijonov. Ogromno stvari za prikazovat, sploh v realnem času
10.) Temporal Anti-Aliasing - Ne vem kaj dela 'temporal' tam, AA je pa ubistvu 'mehčanje' slike. Daje vtis, da je večja resolucija kot je v resnici. Da nimate nazobčanih robov. Računsko zeloooo potratna reč, ker grafična računa tud 4x, 8x in 16x večjo resolucijo kot jo pol prikaže.
11.) Procedural Asset Placement - Matematično logična postavitev stvari, ki je zato bližje naravi in ni treba enmu tipu določat kje bo vsaka roža ali srna ali karkoli postavljena; zaradi tega pa je lahko tud vsakič drugače, kar je ponavadi kul.
12.) Dynamic GI from Heightfields - Osvetljava iz neba, kar pomeni da simulira res veliko površino vira žarkov svetlobe. Kot da bi vi simulirali cel bazen vode in ne samo cev.
13.) HQ Depth of Field - Kot vsi bluri (AO, MB, AA itd.) je to računsko zahtevna reč.
14.) Photometric Sampling of Real World Data - ena reč ki nism zihr kaj hočejo s tem povedat. Načeloma fejkanje resničnih svetlobnih pogojev, se mi zdi; ampak ne bom trdil.
15.) Subsurface Scattering - simuliranje ne-čisto-neprozornih-ampak-niti-čisto-prozornih reči. Kot je recimo koža ali fancy porcelan. Te zadeve spet računajo še globino od površine in kaj se tam dogaja. Kdo bi si mislil, računsko zahtevno.
16.) Sculpted Blendshapes - ogromno podatkov za procesirat. Blendshape-i so tisto, ko narediš dve različni obliki in jih lahko kombiniraš med sabo, od 0 do 1 in vse vmes. Igre se ponavadi temu izogibajo, zato je 500 le-teh kar fancy zadeva, da vse zmiksa.
If you love something, set it free - Unreal Engine 4 je pa poleg vsega še zastojn. Oziroma, daš jim keš, ko začneš služit, 5% prihodkov. Kot da bi vam nekdo dal v uporabo tovornjak in rekel "no, 5% od tega kar boš zaslužil boš dal, pa ni panike", kar je za to reč precej nice. Sploh, ker pri igrah nikoli ne veš, kdaj in koliko boš zaslužil; game engine-i pa znajo bit tudi kar dragi. Uglavnem, imamo kaj občudovat tu.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
27 Mar 2015 23:33 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
30 Mar 2015 11:12 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Moj bog poglejte tole. Če pa vam to ne bo odprlo nove razsežnosti dobrega filma pa tud ne vem. In še kratko je.
https://www.youtube.com/watch?v=l9xX6lQ_gdY
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
12 Apr 2015 23:37 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
13 Apr 2015 22:36 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Tole meji na "Knowledge Database", ampak....
Poznate Last Week Tonight With John Oliver? No, enkrat na teden ima eno odajo kjer izpostavlja pereče teme in so povečini zanimive. In to naredi še bolj zanimivo.
Recimo, tokrat je šlo o Patentih:
https://www.youtube.com/watch?v=3bxcc3SM_KA
Prejšnjič je šlo o NSA, itd. Resno, priporočam.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
20 Apr 2015 19:06 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
|
Nekaj za motivacijo:
https://www.youtube.com/watch?v=-Xgjb8spwew
Just do it. Fuck it up completely!
_________________ Row, row, row your boat, sneak up in the stream. Lock and load in tactic mode, United States Marine! |
|
02 Maj 2015 17:20 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
21 Maj 2015 16:11 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
27 Maj 2015 20:43 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Vsaka. Jebena. Minuta... Vsaka jebena minuta tega je totalno nora in res za pogledat. No, vsaj za vse ustvarjalce.
John Cleese on Creativity
Na koncu sem si mislil "tu ni več kaj za dodat...". Če pa se kdaj spomnim kaj, pa sem pomojem že zmagal v lajfu.
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
30 Maj 2015 23:56 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
26 Jun 2015 23:33 |
|
|
Snežak
Capt'n Stara sablja
Pridružen/-a: 28.08. 2011, 16:53 Prispevkov: 1366
|
|
|
04 Avg 2015 21:32 |
|
|
DexDawg
Zaščitnik foruma
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:49 Prispevkov: 1659 Kraj: Veleje, SlovenGrac, Lublana, Nova Gorica, Rotterdam... |
|
|
|
Včeraj smo nekaj nahitro se menili s sošolci, kak zanimivo... v igrah si ponavadi en tak vigilante, tako kot policaj al karkoli in delaš red na svetu... ampak na precej agresiven način, na svojo roko, yadayada. Policijski filmi v glavnem. Ampak, zakaj je temu tako?
Ker zato:
https://www.youtube.com/watch?v=O1u0SiuKqX8
_________________ Reactor: Online. Sensors: Online. Weapons: Online. All systems nominal. |
|
07 Avg 2015 14:06 |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|
|
|